Faculty of commerce

عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا
[b]ادارة المنتدي

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

Faculty of commerce

عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا
[b]ادارة المنتدي
Faculty of commerce
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم

مواضيع مماثلة
    Navigation
     Portal
     Index
     Memberlist
     Profile
     FAQ
     Search
     chat
    المواضيع الأخيرة
    » ترى حياتك فى اى مدينة من هؤلاء
    انواع الاصحاب Icon_minitime1الجمعة سبتمبر 21, 2012 6:35 pm من طرف just a whisper

» مين هنا!!!!!!!!
    انواع الاصحاب Icon_minitime1الجمعة سبتمبر 21, 2012 11:50 am من طرف jody

»  انت اصلا رسالة
    انواع الاصحاب Icon_minitime1الخميس سبتمبر 20, 2012 11:10 pm من طرف just a whisper

» منحة تنمية مهارات شباب الخريجين وشباب الجامعات فى تكنولوجيا المعلومات
    انواع الاصحاب Icon_minitime1الخميس سبتمبر 20, 2012 10:46 pm من طرف just a whisper

» قلبى ياصديقتى
    انواع الاصحاب Icon_minitime1الخميس سبتمبر 20, 2012 10:41 pm من طرف just a whisper

»  قول دايماً ... الحمدلله
    انواع الاصحاب Icon_minitime1الإثنين سبتمبر 17, 2012 12:05 pm من طرف just a whisper

» رسائل غير صالحة للبريد
    انواع الاصحاب Icon_minitime1الإثنين سبتمبر 17, 2012 11:46 am من طرف just a whisper

» مساعدة طلبة سنة اولى تجارة انجليزى
    انواع الاصحاب Icon_minitime1الخميس نوفمبر 03, 2011 4:39 pm من طرف Admin

» حوار مع مواطن عام 2050
    انواع الاصحاب Icon_minitime1الخميس نوفمبر 03, 2011 12:18 am من طرف free zoom

سحابة الكلمات الدلالية

أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
    Baby Cat - 247
    انواع الاصحاب I_vote_rcapانواع الاصحاب I_voting_barانواع الاصحاب I_vote_lcap 
    Admin - 232
    ezz.elarab - 208
    just a whisper - 71
    soso girl - 21
    Nemoo - 15
    silver man - 14
    crazy_girl - 9
    Eng Joe - 9
    galaksi 9 donia 3aksi - 9

facebook
    saw 3D 2010 - cam v2

الإثنين نوفمبر 15, 2010 6:48 pm من طرف Admin

saw 3D 2010 - cam v2

انواع الاصحاب 773683611

انواع الاصحاب 335485114

انواع الاصحاب 785719309

حجم الفيلم : 273 ميجا

تعاليق: 1

Affiliates
    مستشفي السرطان

انواع الاصحاب

4 مشترك

انواع الاصحاب Empty انواع الاصحاب

مُساهمة من طرف crazy_girl الأربعاء أبريل 28, 2010 10:02 pm

الاصحاب 4 انواع النوع الاول الشخص يمثل عليك انه بيحبك وبيموت فيك بس هو بيمشى معاك عشان له مصلحه او سبب النوع الثانى هوفعلا بيحبك ويتمنالك الخير ويكون مبسوط طول ما انت مبسوط ويزعل ع زعلك بس وهو ده الصديق الخير النوع الثالث بيمشى معاك عشان يخليك تبقى زيه وهو صديق سوء اذا كان ولد يخليك تشرب سجاير وبانجو وخلافه ويقولك انت تبقى راجل لو شربت بالعكس الراجل مش بكده واذا كانت بنت تخليكى ممكن تشربى الحاجات دى و تلكمى ولادوخلافه وتقولك عادى وتفضحك اما النوع الرابع والاخير فيه اصحاب يقولولك افعل كذا بعد ما تعمله يتكلمو عليك من وراك وكلام مش كويس ويحورو ف الكلام وانتو طبعا عارفين الناس ما بتصدق ليه الاصحاب بيعملو كده مش عارف حاولو تخافو ع بعض سواء بنات مع بعض او ولاد مع بعض او ولاد مع بنات وبلاش تقولو البنت دى بتكلم الولد اصل بينهم حاجه خفو شويه ده رايى انا شخصيا

crazy_girl
    عضو جديد
    عضو جديد

رقم العضويه : 7
    الابراج : الاسد
    المزاج المزاج : LOVE STORY

انواع الاصحاب Empty النوع التاني

مُساهمة من طرف Baby Cat الجمعة أبريل 30, 2010 12:32 pm

هاااااااااااي كيفكم؟؟؟؟؟؟؟؟

انا بحب النوع التاني اللي الأصحاب يخافو على بعض و بيفرحوا لفرح بعض و يزعلوا لزعل بعض و انا بتعامل مع اصحابي مع النوع التاني و ربنا يبعدنا عن اصحاب السوء اللي يوجههونا االحرام
    شكرا كريزي جيرل
    Baby Cat
    Baby Cat
    مشرفه
    مشرفه

رقم العضويه : 5
    الابراج : السرطان
    المزاج المزاج : Happy

انواع الاصحاب Empty مرسي كريزي جيرل عالموضوع الجميل دا

مُساهمة من طرف Admin الجمعة أبريل 30, 2010 9:18 pm

بجد موضوةع هايل وانا من رايي انو الصديق المفروض يخاف علي صاحبه وبكون حمبه في الحلوه والمره ودايما الواحد يختار اصحابه الاول قبل ميكونو اصحابه و موضوع انو البنت تكلم ولد في ناس كتير بتفتكر انو لو دا حصل يبقي كدا في بينهم حب وكدا ويتفننو في نشر الاشاعات والكلام عنهم مع انو هما مجرد اصحاب عادي ودا غلط وانا بحتقر الناس اللي زي كدا وبجد موضوع هايل وشكرا عليه ويارب كل الاعضاء يكتبو مواضيع زيك لانو مشاركتهم المفروض متقتنصر علي الرد علي المواضيع بالعكس برضو بكتابه المواضيع ودا الاهم ومش لازم يخترع موضوع مخصوص عادي ممكن يكون موضوع شافه وعجبه ونقلو عشان ياخد راينا فيه يعني كتابه المواضيع مش حاجه صعبه دا بالعكس ساهله وياريت الموضوع اللي تكتبو يكون في القسم المناسب ليه والففففففففف شكر يا كريزي
    Admin
    Admin
    الرئيس العام للمنتدى
    الرئيس العام للمنتدى

رقم العضويه : 1
    الابراج : الدلو

https://tegaraenglish.forumotion.com

انواع الاصحاب Empty رد: انواع الاصحاب

مُساهمة من طرف Baby Cat السبت مايو 01, 2010 2:18 pm

ان شاء الله يا أدمن ف الأجازه هنزل مواضيع كتبييييييييييير بس دلوقتي عشان المذاكره و خلاص الأمتحانات باقي عليها شهر و هنزل مواضيع ان شاء الله تعجبكم انتظروني ف الأجازه هتزهقوا مني ههههههههههههههههههه انواع الاصحاب Icon_lol انواع الاصحاب Icon_biggrin انواع الاصحاب Icon_biggrin
    Baby Cat
    Baby Cat
    مشرفه
    مشرفه

مُساهمة من طرف ezz.elarab الإثنين مايو 17, 2010 7:14 pm

بجد موضوع هايل كريزى بس مش كل الناس بتقول ع البنات اللى بتكللم ولاد كدا
    انا زيك عايز افهم ليه كده ليه مش نبقى اصخاب واخوات نتكلم ونتناقش نعرف بعض ودا كله باحترام دون الخروج عن الخطوط الحمرا
    بس الغالب ان اى بنت توقف مع ولد الولاد والبنات يقوله فى حاجه بينهم واى بنت يجى الواد يكلمها تفتكره عاشق ولهان تفكير غريب مسيطر على عقول معظم اللى ف الكليه ويمكن ف الصعيد كله انا عن مش كلمت اى بنت ف الجامعه عشان الكلام ده بس
    والاغرب من كده ان اى حركه وفعل بيتفسر بطريقه غريبه
    ودى حاجه بقت بجد تخنق
    ezz.elarab
    ezz.elarab
    مشرف
    مشرف

رقم العضويه : 13
    المزاج المزاج : try to be happy

مُساهمة من طرف Baby Cat الثلاثاء مايو 18, 2010 2:44 pm

هو صح كلامك عز بس هنا بالذات ف الصعيد مش ينفع اي ولد يكلم بنت زي ما قولت بس عادي لو اي حد طلب من التاني حاجه بكل زوق و احترام مش هيحصل حاجه مثلا لو بنت عاوزه ورق من ولد عادي يدهولوها و العكس برضو المفروض تعاملنا يبقى احسن من كده مع بعض ده احنا لسه فاضلنا 3 سنين مع بعض لازم نغير المعامله دي

ايه رايكو ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ انواع الاصحاب Icon_exclaim انواع الاصحاب Icon_exclaim انواع الاصحاب Icon_scratch انواع الاصحاب Icon_scratch
    Baby Cat
    Baby Cat
    مشرفه
    مشرفه

مُساهمة من طرف ezz.elarab الجمعة مايو 21, 2010 11:34 am

عندك حق بيبى كات ودا المفروض يحصل بس انا لاحظت ان فى ناس لسه عايشه ف دور ثانوى وانه يخبى ووصلت ان البعض مش بيدى المحاضرات اللى بيكتبها
    انا واحد مش بيكتب محاضرات ولو كتبت مش بكتب كل حاجه عشان كده من السنه الجايه دا اذا عديت هكتب محاضراتى بنفسى عشان مش احتاج لحد
    بس بجد نفسى الدفعه دى تتحسن وتحب بعضها انا حاسس ان الدفعه دى مغضوب عليها
    بس السؤال امتى هنتحسن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ انواع الاصحاب Icon_question انواع الاصحاب Icon_question
    ezz.elarab
    ezz.elarab
    مشرف
    مشرف

مُساهمة من طرف Baby Cat الجمعة مايو 21, 2010 7:28 pm

كيفكم؟

هو بجد في ناس بتخبي عن اصحابها يبقى معاها ورق و تخبيه بس هنعمل ايه ده المفروض كلنا نتعاون مع بعض و نكمل بعض اللي معاه ورق يديه للتاني وكده بس هنعمل ايه اما عن الدفعه فمنتشر قوي ان احنا دفعه سيئه و تتحسن بقى ده يبقى شئ مننا احنا اننا نبطل كلام ف المحاضرات و مدايقه للدكاتره انواع الاصحاب Icon_mad انواع الاصحاب Icon_evil
    وربنا يوفقك و تبقى ف تانيه ان شاء الله و نعدي كلنا صافي زي الترم الأول بس نشد حيلنا ف المذاكره انواع الاصحاب Icon_study انواع الاصحاب Icon_study
    Baby Cat
    Baby Cat
    مشرفه
    مشرفه

انواع الاصحاب Empty يارب الدفعه تحب بعضها اكتر والتعامل يتحسن ولو شويه

مُساهمة من طرف ezz.elarab الجمعة مايو 21, 2010 7:57 pm

انشاء الله كلنا هنعدى يا بيبى ويارب الدفعه تتحسن وتيطل كلام وانا مش هقول انى مش بتكلم انا ساعات بتكلم بس دا اول ما بكون زهقان
    بس فى بعض الاحيان اول ما بتكلم مع الدكاتره فى ناس بتفهم غلط
    بس انا عايز اعرف انا مضايق الدفعه ف ايه عشان
    عشان وصلنى ان دفعتى مضايقه منى
    انا عايز اعرف مضايقين منى ليه وعادى مهما كان السبب مش هزعل لكل واحد وجهة نظر ولازم كلنا نحترمها
    بس مستنى الرد ع سؤالى
    بلييييييييييييييييييييييز انواع الاصحاب Icon_question انواع الاصحاب Icon_question انواع الاصحاب Icon_question انواع الاصحاب Icon_exclaim انواع الاصحاب Icon_exclaim انواع الاصحاب Icon_exclaim
    ezz.elarab
    ezz.elarab
    مشرف
    مشرف

انواع الاصحاب Empty انا هقول بصراحه

مُساهمة من طرف Baby Cat الجمعة مايو 21, 2010 11:13 pm

انا هقول بصراحه والله يا عز انت محترم قوي و عادي لو اي حد كلم الدكتور مفيش اي مشاكل انا عن نفسي مش بتدايق و ايه اللي يزعل الدفعه يعني منك ؟؟؟؟؟ده انت خليت الدكتور علي يدينا 5 درجات بالعكس ده المفروض يحترموك انا عن نفسي مش سمعت اي حد زعلان منك

و عادي لو كلمت الدكتور باحترام زي ما كلمت د_علي اول محاضره على انه يتكلم عربي والله مش في اي حاجه بالعكس ده المفروض اللي كان يحصل عشان الدكتور يفهم اننا مش مركزين معاه
    بس حاجه غريبه ايه اللي يزعل الدفعه منك؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    ؟؟ انواع الاصحاب Icon_exclaim انواع الاصحاب Icon_exclaim
    Baby Cat
    Baby Cat
    مشرفه
    مشرفه

مُساهمة من طرف ezz.elarab السبت مايو 22, 2010 1:01 am

ثانكس بيبى ع كلامك بس بجد انا زيك مش عارف ليه هما مضايقين والكلام دا انا مش جايبه من عندى
    دا وصلت انهم يروحوا لبيتر بتاع المحاسبه عارفاه اكيد ويقولوله انهم مضايين منى ومن كلامى مع الدكاتره وهو اللى قالى كده
    انا لسه ف اولى واول ما دفعتى تشتكى منى من دلوقتى دى مصيبه
    انا مش بحب ادايق حد ولا حد يضايق منى واذا حصلت منى حاجه والله اكيد بيبقى غصب عنى
    ثانكس مره تانيه ع كلامك بيبى انواع الاصحاب Herz انواع الاصحاب Herz انواع الاصحاب Herz انواع الاصحاب Herz انواع الاصحاب Herz انواع الاصحاب Herz
    ezz.elarab
    ezz.elarab
    مشرف
    مشرف

مُساهمة من طرف Baby Cat السبت مايو 22, 2010 7:44 pm

هااااااااي عليكو

على ايه يا عز والله دي الحقيقه بس ازاي يقولوا لمستر بيتر بس انا عن نفسي مش شايفه انك غلطت مع الدكاتره ف حاجه عادي لو اي طالب كلم الدكتور بتاعه ايه يعني اللي يدايق صحابه منه ؟؟؟؟؟؟؟
    بس انت اسألهم ايه اللي مزعلكو مني و شوف مالهم و ان شاء الله تبقو كويسين
    وربنا يوفقك ان شاء الله
    انواع الاصحاب Icon_cheers انواع الاصحاب Icon_cheers انواع الاصحاب Icon_cheers
    Baby Cat
    Baby Cat
    مشرفه
    مشرفه

مُساهمة من طرف ezz.elarab السبت مايو 22, 2010 10:58 pm

ثانكس بيبى بس انا مش اعرفهم ولو كنت اعرفهم كنت سألتهم بس عادى انا بس كنت حابب اعرف ليه كده وزى ماقولت كل واحد عنده وجهة نظر ولازم كلنا نحترمها وربنا معانا كلنا الترم دا بالذات وينجينا من الاداره والقانون وبعد كده كله هيعدى انشاء الله وبإذن الله العلاقه بين الدفعه تتحسن ويارب كلنا نعدى
    ثانكس انواع الاصحاب Herz انواع الاصحاب Herz انواع الاصحاب Icon_cheers انواع الاصحاب Icon_cheers انواع الاصحاب Icon_cheers
    ezz.elarab
    ezz.elarab
    مشرف
    مشرف

- مواضيع مماثلة