Faculty of commerce

عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا
[b]ادارة المنتدي

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

Faculty of commerce

عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا
[b]ادارة المنتدي
Faculty of commerce
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم

Navigation
 Portal
 Index
 Memberlist
 Profile
 FAQ
 Search
 chat
المواضيع الأخيرة
» ترى حياتك فى اى مدينة من هؤلاء
شوفوا ذكاء البنات في الاختبارات..بس مش الدحيحه Icon_minitime1الجمعة سبتمبر 21, 2012 6:35 pm من طرف just a whisper

» مين هنا!!!!!!!!
شوفوا ذكاء البنات في الاختبارات..بس مش الدحيحه Icon_minitime1الجمعة سبتمبر 21, 2012 11:50 am من طرف jody

»  انت اصلا رسالة
شوفوا ذكاء البنات في الاختبارات..بس مش الدحيحه Icon_minitime1الخميس سبتمبر 20, 2012 11:10 pm من طرف just a whisper

» منحة تنمية مهارات شباب الخريجين وشباب الجامعات فى تكنولوجيا المعلومات
شوفوا ذكاء البنات في الاختبارات..بس مش الدحيحه Icon_minitime1الخميس سبتمبر 20, 2012 10:46 pm من طرف just a whisper

» قلبى ياصديقتى
شوفوا ذكاء البنات في الاختبارات..بس مش الدحيحه Icon_minitime1الخميس سبتمبر 20, 2012 10:41 pm من طرف just a whisper

»  قول دايماً ... الحمدلله
شوفوا ذكاء البنات في الاختبارات..بس مش الدحيحه Icon_minitime1الإثنين سبتمبر 17, 2012 12:05 pm من طرف just a whisper

» رسائل غير صالحة للبريد
شوفوا ذكاء البنات في الاختبارات..بس مش الدحيحه Icon_minitime1الإثنين سبتمبر 17, 2012 11:46 am من طرف just a whisper

» مساعدة طلبة سنة اولى تجارة انجليزى
شوفوا ذكاء البنات في الاختبارات..بس مش الدحيحه Icon_minitime1الخميس نوفمبر 03, 2011 4:39 pm من طرف Admin

» حوار مع مواطن عام 2050
شوفوا ذكاء البنات في الاختبارات..بس مش الدحيحه Icon_minitime1الخميس نوفمبر 03, 2011 12:18 am من طرف free zoom

سحابة الكلمات الدلالية

أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
Baby Cat - 247
شوفوا ذكاء البنات في الاختبارات..بس مش الدحيحه I_vote_rcapشوفوا ذكاء البنات في الاختبارات..بس مش الدحيحه I_voting_barشوفوا ذكاء البنات في الاختبارات..بس مش الدحيحه I_vote_lcap 
Admin - 232
شوفوا ذكاء البنات في الاختبارات..بس مش الدحيحه I_vote_rcapشوفوا ذكاء البنات في الاختبارات..بس مش الدحيحه I_voting_barشوفوا ذكاء البنات في الاختبارات..بس مش الدحيحه I_vote_lcap 
ezz.elarab - 208
just a whisper - 71
soso girl - 21
Nemoo - 15
silver man - 14
crazy_girl - 9
Eng Joe - 9
galaksi 9 donia 3aksi - 9

facebook
saw 3D 2010 - cam v2

الإثنين نوفمبر 15, 2010 6:48 pm من طرف Admin

saw 3D 2010 - cam v2

شوفوا ذكاء البنات في الاختبارات..بس مش الدحيحه 773683611

شوفوا ذكاء البنات في الاختبارات..بس مش الدحيحه 335485114

شوفوا ذكاء البنات في الاختبارات..بس مش الدحيحه 785719309

حجم الفيلم : 273 ميجا

تعاليق: 1

Affiliates
مستشفي السرطان

شوفوا ذكاء البنات في الاختبارات..بس مش الدحيحه

4 مشترك

شوفوا ذكاء البنات في الاختبارات..بس مش الدحيحه Empty شوفوا ذكاء البنات في الاختبارات..بس مش الدحيحه

مُساهمة من طرف ???? السبت أبريل 17, 2010 8:58 pm

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
بصراحه مسكتيييييييييييييييييييييين اجوبه ماخطرت في بالي
.......................ليه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]ذگـِـِاء البـِـنـِات فِي الاختبارات ؟؟‏
لا
تزعلوا مني

س/ ما الفرق بين الشرك الاكبر و الشرك الاصغر ؟

ج/ الشرك الاكبر عبادة الاصنام الكبيره اما الشرك
الاصغر فهو عبادة الاصنام الصغيرة

<<<ذكــية
ماشا الله عليـــها الله يحميها بس من العين

س/في اي فصل يهطل المطر ؟

ج/ في الفصل الذي ليس له سقف <<<كاتبتها بكل ثقه).

س/كان هناك دجاجتين في حضيره اكل الثعلب
واحده كم بقي في الحضيره ؟

ج/ الدجاجه الثانيه.

س/في مادة التفسير .. ما تعريف ( الغداة والعشي ) ؟

ج/الغداة : الطعام الذي يؤكل
في الظهيرة .. والعشي : الطعام الذي يؤكل في المساء
<<<<عينك عين الطالبة الي مجاوبه جوعانة أو رقدت وماتعشت ليلة
الامتحان شايلة همها ياعيني عليها)

س/
عرفي البراكين ؟
ج/ انظري الكتاب
ص 75 <<<<ضمنت درجتين بنت أبوها)

س/متى وقعت معركة اليرموك؟

ج/ (بكل صراحه ونصب) اسفه
ذاك الوقت كنت صغيرة ما اذكر

س/ متى توفي المتنبي ؟

ج/ (مـــن زمــــــــان )
[center]<<<<الصراحه تستاهل 10/10

س/
متى ينفجر البركان ؟؟

ج/ اذا احد زعله <<<<تسلمي
لي على الاجابه النموذجية.. مثلك ولا بلاش)

س/عندما تأتين من المدرسه ماذا تقولين لامك ؟

ج/ يمه متى تحطون الغدا
<<<قمه في الاحترام)

س/ما
الفرق بين القتل العمد والقتل الخطأ؟

ج/ العمد تكون حاقد له من شهر وناوي عليه اما الخطا تذبح واحد ماشي في
الشارع
<<<فطينه وذكية
ياختي عطيني جزء من عقلك بس )

س/اذا
تشاجر ابوك وامك ما الذي تنصحين والدتك به ؟

ج/
اقولها:: والله انتي الي معطيته وجه من اول

<<<بنت حاقدة على ابوها.)

س/ في العلوم 000 ما وظيفه القلب
؟

ج/ يقعد يدق دق طول الحياه

????
زائر

شوفوا ذكاء البنات في الاختبارات..بس مش الدحيحه Empty رد: شوفوا ذكاء البنات في الاختبارات..بس مش الدحيحه

مُساهمة من طرف Baby Cat السبت أبريل 17, 2010 11:50 pm

ههههههههههههههههههههههههههه بجد حاجات جمييييييله بجد ادمن مشكووووووووووور جدااااااااااااا بس البنات مش غبيه للدرجه دي اللي انت مصورها بالشكل ده شوفوا ذكاء البنات في الاختبارات..بس مش الدحيحه Icon_bounce شوفوا ذكاء البنات في الاختبارات..بس مش الدحيحه Icon_bounce شوفوا ذكاء البنات في الاختبارات..بس مش الدحيحه Icon_bounce
Baby Cat
Baby Cat
مشرفه
مشرفه

رقم العضويه : 5
الابراج : السرطان
المزاج المزاج : Happy

شوفوا ذكاء البنات في الاختبارات..بس مش الدحيحه Empty رد: شوفوا ذكاء البنات في الاختبارات..بس مش الدحيحه

مُساهمة من طرف soso girl الأحد أبريل 18, 2010 1:43 am

ههههههههههههههههههههههه يااااااااااااااااااه هي البنات غبيه اوي كده مش للدرجه علي فكره في بنات غبيه بس مش الكل وعندك مثال لذكاء البنت اهو انا اكبر دليل ههههههههههههههه بس موضوع جميل بااااااااااااااااااي شوفوا ذكاء البنات في الاختبارات..بس مش الدحيحه Icon_biggrin شوفوا ذكاء البنات في الاختبارات..بس مش الدحيحه Icon_biggrin شوفوا ذكاء البنات في الاختبارات..بس مش الدحيحه Icon_biggrin
soso girl
soso girl
عضو مشارك
عضو مشارك

رقم العضويه : 6
الابراج : العقرب
المزاج المزاج : smile

شوفوا ذكاء البنات في الاختبارات..بس مش الدحيحه Empty ليييه الغلط ده ف البنات؟؟؟؟

مُساهمة من طرف TITANIC الإثنين أبريل 19, 2010 10:59 am

اولا يا ادمن ده ممكن يكون هزار مش اكتر
لكن ده حتي معروف انه البنات دول اشطر ناس واشطر من الاولاد بكتير
والدليل يا ادمن انه الاولي والتانية ع الدفعة بنااات
يا تري فين شطارة الاولاد
سوري ع الانحياز طبعا
وبعدين ده يمكن يكون تصورك انت عن البنات

لكن هم مش كده خااالص
شوفوا ذكاء البنات في الاختبارات..بس مش الدحيحه Icon_study شوفوا ذكاء البنات في الاختبارات..بس مش الدحيحه Icon_study شوفوا ذكاء البنات في الاختبارات..بس مش الدحيحه Icon_study

TITANIC
عضو جديد
عضو جديد

رقم العضويه : 8
الابراج : الميزان

شوفوا ذكاء البنات في الاختبارات..بس مش الدحيحه Empty والله دي ردود حقيقيه مش تاليف

مُساهمة من طرف Admin الإثنين أبريل 19, 2010 7:50 pm

وطبعا الاولي والتانيه عالدفعه حفيظه يعني يمسكو الكتب يحفظوها في كام ساعه وهو دا الدح يا سيتي وبايد اي واحد مننا يكون الاول او التاني وانا عن نفسي مستعد اكون حتي الاول بس .......مكسل شوفوا ذكاء البنات في الاختبارات..بس مش الدحيحه Icon_eek شوفوا ذكاء البنات في الاختبارات..بس مش الدحيحه Icon_eek شوفوا ذكاء البنات في الاختبارات..بس مش الدحيحه Icon_eek
Admin
Admin
الرئيس العام للمنتدى
الرئيس العام للمنتدى

رقم العضويه : 1
الابراج : الدلو

https://tegaraenglish.forumotion.com

مُساهمة من طرف soso girl الإثنين أبريل 19, 2010 11:07 pm

ههههههههههههههههههههههه حلوه اوي حكايه الكسل دي لا بلاش الكسل ده شوفوا ذكاء البنات في الاختبارات..بس مش الدحيحه Icon_smile شوفوا ذكاء البنات في الاختبارات..بس مش الدحيحه Icon_smile شوفوا ذكاء البنات في الاختبارات..بس مش الدحيحه Icon_smile شوفوا ذكاء البنات في الاختبارات..بس مش الدحيحه Icon_smile
soso girl
soso girl
عضو مشارك
عضو مشارك

مُساهمة من طرف Baby Cat الإثنين أبريل 19, 2010 11:53 pm

هاااااااااااااااي عليكو _بلاش ادمن موضوع الكسل ده ده انا حتى بقول عليك نشيط جداااا يا كسووووووووووووووووووووووووووول شوفوا ذكاء البنات في الاختبارات..بس مش الدحيحه Sleep شوفوا ذكاء البنات في الاختبارات..بس مش الدحيحه Sleep شوفوا ذكاء البنات في الاختبارات..بس مش الدحيحه Sleep
Baby Cat
Baby Cat
مشرفه
مشرفه

مُساهمة من طرف Admin الثلاثاء أبريل 20, 2010 3:25 pm

ياريت نبقي نشجع بعض عالمزاكره............انا عاوز كل واحد يحكيلي لما بيزاكر بيعمل ايه وانا بتكلم عالمواد اللي مش بناخد فيها كورسات انا باخد في المحاسبه والباقي عليا وانتو؟؟؟؟
affraid affraid affraid affraid
Admin
Admin
الرئيس العام للمنتدى
الرئيس العام للمنتدى

مُساهمة من طرف Baby Cat الثلاثاء أبريل 20, 2010 3:38 pm

كيفكم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ازاي قادر تذاكر باقي المواد وحدك حتى على الأقل الأقتصاد ده صعب الترم ده عن اللي فات و الأداره ازاااااي بس الله اكبر عليك انك قادر تذاكرهم و حدك اما عن الكورسات انا باخد ف المحاسبه و الأقتصاد والأداره و بدور اني اخد موارد اقتصاديه

بالمناسبه يا ادمن ما تعرفش حد بيدي كورسات اقتصاديات موارد بيئيه انا بدور مش لاقيه ياريت لو تعرف قولي مين و اخد عشان الماده دي انا هسقط فيها شكلي كده شوفوا ذكاء البنات في الاختبارات..بس مش الدحيحه Icon_mad شوفوا ذكاء البنات في الاختبارات..بس مش الدحيحه Icon_mad شوفوا ذكاء البنات في الاختبارات..بس مش الدحيحه Icon_mad شوفوا ذكاء البنات في الاختبارات..بس مش الدحيحه Icon_scratch شوفوا ذكاء البنات في الاختبارات..بس مش الدحيحه Icon_scratch شوفوا ذكاء البنات في الاختبارات..بس مش الدحيحه Icon_scratch
Baby Cat
Baby Cat
مشرفه
مشرفه

مُساهمة من طرف Admin الثلاثاء أبريل 20, 2010 3:58 pm

اوكي هبقي اسال واقولك ان شاء الله امال فين الناس مبيدخلوش ليه؟؟؟
Admin
Admin
الرئيس العام للمنتدى
الرئيس العام للمنتدى

مُساهمة من طرف Baby Cat الثلاثاء أبريل 20, 2010 4:04 pm

اوك معلش هتعبك بس والله انا مش لاقيه حد خاالص بس ممكن انت تعرف من الأولاد حتى الأولاد يعرفوا مدرسين اكتر من البنات

لأني الماده دي انا هضيع فيها لو مش اخدت كورس و ميرسي انك هتسألي و معلش برضو اني هتعبك معايا
Baby Cat
Baby Cat
مشرفه
مشرفه

مُساهمة من طرف Baby Cat الثلاثاء أبريل 20, 2010 4:09 pm

مش عارفه بس سوسو ردت من يومين على المواضيع و الباقي الله اعلم هبقى اشوفهم مالهم؟؟؟؟؟
Baby Cat
Baby Cat
مشرفه
مشرفه

مُساهمة من طرف soso girl الأربعاء أبريل 21, 2010 1:13 am

هالوووووووووو اخباركم كلكم كلكم انا موجوده بس كل اما ادخل المنتدي مش بلقي حد شوفوا ذكاء البنات في الاختبارات..بس مش الدحيحه Icon_sad شوفوا ذكاء البنات في الاختبارات..بس مش الدحيحه Icon_sad فبنسحب بالذوق هكلمم نفسي يعني انتو بتدخلو امتي دايما مش في غيري شوفو الاوقات ال بتدخلو فيها وقولو عليها اوك يلا بااااااااااااااااي ردو بقي
سوسو
soso girl
soso girl
عضو مشارك
عضو مشارك

مُساهمة من طرف Admin الأربعاء أبريل 21, 2010 7:36 pm

احنا ممكن نتفق علي معاد معين ندخل فيه كلنا معاد ثابت يعني انتو قولو فاضيين امتي و شوفوا ذكاء البنات في الاختبارات..بس مش الدحيحه Icon_rolleyes نشوف النظام
Admin
Admin
الرئيس العام للمنتدى
الرئيس العام للمنتدى

مُساهمة من طرف Admin الأربعاء أبريل 21, 2010 7:40 pm

مفهاش تعب ولا حاجه يا كات واحنا زمايل ولازم نساعد بعض وان شاء الله الاسبوع اللي جاي هنزل المحاضرات اللي خدناها من اول السنه في كل المواد عشان اللي منقلش او مكتبش ورا الدكاتره ممكن يطبعها او ينقلها من علي الموقع و اساله الدكتور علي مسعود اللي بيمليها في المحاضرات وان شاء الله ربنا يسترها معانا
Admin
Admin
الرئيس العام للمنتدى
الرئيس العام للمنتدى

مُساهمة من طرف soso girl الخميس أبريل 22, 2010 12:05 am

مرسي علي كلامك كتير ادمن احنا لازم نساعد بعض علشان نعدي من الترم ده ايه رأيكم نفتح بليل ردو
سوسو
soso girl
soso girl
عضو مشارك
عضو مشارك

مُساهمة من طرف Admin الخميس أبريل 22, 2010 7:02 pm

نفتح يوم السبت باليل حلو المعاد ولا......؟
Admin
Admin
الرئيس العام للمنتدى
الرئيس العام للمنتدى

مُساهمة من طرف Baby Cat الخميس أبريل 22, 2010 10:31 pm

كيفكم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ميرسي يا ادمن على اللي انت هتعمله ف المنتدى ده بجد هيساعدنا كتيييير ف المذاكره و بالذات الموارد البيئيه بجد انت كتييييير نشيط و ربنا يكرمك ان شاء الله

انا موافقه بكره ممكن نقعد على المنتدى بعد المحاضرات بعد د_علي مسعود شوفوا ذكاء البنات في الاختبارات..بس مش الدحيحه Icon_razz شوفوا ذكاء البنات في الاختبارات..بس مش الدحيحه Icon_razz شوفوا ذكاء البنات في الاختبارات..بس مش الدحيحه Icon_razz
Baby Cat
Baby Cat
مشرفه
مشرفه

مُساهمة من طرف soso girl الجمعة أبريل 23, 2010 9:49 pm

هالوووووووووو اخباركم جميعا اوك حلو اوي الميعاد بكره انشاء الله بس كام بالظبط الساعه
soso girl
soso girl
عضو مشارك
عضو مشارك

مُساهمة من طرف Admin السبت أبريل 24, 2010 11:59 am

ان شاء الله الساعه 7 اوكي؟؟
Admin
Admin
الرئيس العام للمنتدى
الرئيس العام للمنتدى

شوفوا ذكاء البنات في الاختبارات..بس مش الدحيحه Empty انا لوحدي

مُساهمة من طرف Baby Cat السبت أبريل 24, 2010 7:36 pm

انا اديني موجوده و مش في حد موجود و لوحدي كمان شوفوا ذكاء البنات في الاختبارات..بس مش الدحيحه Icon_cry شوفوا ذكاء البنات في الاختبارات..بس مش الدحيحه Icon_cry شوفوا ذكاء البنات في الاختبارات..بس مش الدحيحه Icon_sad شوفوا ذكاء البنات في الاختبارات..بس مش الدحيحه Icon_sad فينكووووو انتو بقى؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Baby Cat
Baby Cat
مشرفه
مشرفه

شوفوا ذكاء البنات في الاختبارات..بس مش الدحيحه Empty فينكووووو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مُساهمة من طرف Baby Cat الإثنين أبريل 26, 2010 4:31 pm

فينكو ليكو فتره مش بتدخلوا ليه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ شوفوا ذكاء البنات في الاختبارات..بس مش الدحيحه Icon_question شوفوا ذكاء البنات في الاختبارات..بس مش الدحيحه Icon_question شوفوا ذكاء البنات في الاختبارات..بس مش الدحيحه Icon_question شوفوا ذكاء البنات في الاختبارات..بس مش الدحيحه Icon_silent شوفوا ذكاء البنات في الاختبارات..بس مش الدحيحه Icon_silent شوفوا ذكاء البنات في الاختبارات..بس مش الدحيحه Icon_silent
Baby Cat
Baby Cat
مشرفه
مشرفه

مُساهمة من طرف Admin الإثنين أبريل 26, 2010 7:33 pm

معلش يا بيبي كات انا جالي مشوار مهم يوم السبت اللي فات و كلمت كريزي جيرل عالموقع قبل المعاد وقولتلها تقولكم اني بعتزر مش عارف هي قالتلكو ولا لا بس المهم انا مشغول شويه بس اليومين دول والموقع اصلا بيتظبط وانتو حاولو تساعدونا شويه لو حد عندو اي معلومه سواء في الدراسه او لا يقولها عادي وان شاء الله في خلال الاسبوع دا الموقع هيبقي مليان انا كلمت الدكتور علي مسعود وهيظبط معانا ويارب خير ان شاء الله
Admin
Admin
الرئيس العام للمنتدى
الرئيس العام للمنتدى

مُساهمة من طرف Baby Cat الإثنين أبريل 26, 2010 8:47 pm

ن شاء الله ربنا معانا و انا والله مش بعرف اصلا اكتب حاجه ورا الدكاتره و انا من اول اصلا ما دخلت الكليه وانا بطلت افهم و لو فهمت بحس ان في حاجه غلط معاياهههههههههههههههههه
ربنا معاك ان شاء الله
Baby Cat
Baby Cat
مشرفه
مشرفه

- مواضيع مماثلة