Faculty of commerce

عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا
[b]ادارة المنتدي

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

Faculty of commerce

عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا
[b]ادارة المنتدي
Faculty of commerce
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم

Navigation
 Portal
 Index
 Memberlist
 Profile
 FAQ
 Search
 chat
المواضيع الأخيرة
» ترى حياتك فى اى مدينة من هؤلاء
ايه رأيكو في الدكاتره اللي بيدونا انا هقولكو رأيي انا Icon_minitime1الجمعة سبتمبر 21, 2012 6:35 pm من طرف just a whisper

» مين هنا!!!!!!!!
ايه رأيكو في الدكاتره اللي بيدونا انا هقولكو رأيي انا Icon_minitime1الجمعة سبتمبر 21, 2012 11:50 am من طرف jody

»  انت اصلا رسالة
ايه رأيكو في الدكاتره اللي بيدونا انا هقولكو رأيي انا Icon_minitime1الخميس سبتمبر 20, 2012 11:10 pm من طرف just a whisper

» منحة تنمية مهارات شباب الخريجين وشباب الجامعات فى تكنولوجيا المعلومات
ايه رأيكو في الدكاتره اللي بيدونا انا هقولكو رأيي انا Icon_minitime1الخميس سبتمبر 20, 2012 10:46 pm من طرف just a whisper

» قلبى ياصديقتى
ايه رأيكو في الدكاتره اللي بيدونا انا هقولكو رأيي انا Icon_minitime1الخميس سبتمبر 20, 2012 10:41 pm من طرف just a whisper

»  قول دايماً ... الحمدلله
ايه رأيكو في الدكاتره اللي بيدونا انا هقولكو رأيي انا Icon_minitime1الإثنين سبتمبر 17, 2012 12:05 pm من طرف just a whisper

» رسائل غير صالحة للبريد
ايه رأيكو في الدكاتره اللي بيدونا انا هقولكو رأيي انا Icon_minitime1الإثنين سبتمبر 17, 2012 11:46 am من طرف just a whisper

» مساعدة طلبة سنة اولى تجارة انجليزى
ايه رأيكو في الدكاتره اللي بيدونا انا هقولكو رأيي انا Icon_minitime1الخميس نوفمبر 03, 2011 4:39 pm من طرف Admin

» حوار مع مواطن عام 2050
ايه رأيكو في الدكاتره اللي بيدونا انا هقولكو رأيي انا Icon_minitime1الخميس نوفمبر 03, 2011 12:18 am من طرف free zoom

سحابة الكلمات الدلالية

أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
Baby Cat - 247
ايه رأيكو في الدكاتره اللي بيدونا انا هقولكو رأيي انا I_vote_rcapايه رأيكو في الدكاتره اللي بيدونا انا هقولكو رأيي انا I_voting_barايه رأيكو في الدكاتره اللي بيدونا انا هقولكو رأيي انا I_vote_lcap 
Admin - 232
ايه رأيكو في الدكاتره اللي بيدونا انا هقولكو رأيي انا I_vote_rcapايه رأيكو في الدكاتره اللي بيدونا انا هقولكو رأيي انا I_voting_barايه رأيكو في الدكاتره اللي بيدونا انا هقولكو رأيي انا I_vote_lcap 
ezz.elarab - 208
just a whisper - 71
soso girl - 21
Nemoo - 15
silver man - 14
crazy_girl - 9
Eng Joe - 9
galaksi 9 donia 3aksi - 9

facebook
saw 3D 2010 - cam v2

الإثنين نوفمبر 15, 2010 6:48 pm من طرف Admin

saw 3D 2010 - cam v2

ايه رأيكو في الدكاتره اللي بيدونا انا هقولكو رأيي انا 773683611

ايه رأيكو في الدكاتره اللي بيدونا انا هقولكو رأيي انا 335485114

ايه رأيكو في الدكاتره اللي بيدونا انا هقولكو رأيي انا 785719309

حجم الفيلم : 273 ميجا

تعاليق: 1

Affiliates
مستشفي السرطان

ايه رأيكو في الدكاتره اللي بيدونا انا هقولكو رأيي انا

5 مشترك

ايه رأيكو في الدكاتره اللي بيدونا انا هقولكو رأيي انا Empty رد: ايه رأيكو في الدكاتره اللي بيدونا انا هقولكو رأيي انا

مُساهمة من طرف soso girl الإثنين مارس 29, 2010 10:44 pm

كل كلامك عن كل الدكاتره بتوعنا صحيح بس بجد عبد الناصر اكتر واحد يقلق فالدكاتره كلهم ومادته مش بسيطه ولا مفهومه وربنا يسترها بقي فالسنه دي وايه رايكم انتو ردو وقولو رأيكم
سوسو
soso girl
soso girl
عضو مشارك
عضو مشارك

رقم العضويه : 6
الابراج : العقرب
المزاج المزاج : smile

ايه رأيكو في الدكاتره اللي بيدونا انا هقولكو رأيي انا Empty فينك يا دكتور حسني

مُساهمة من طرف Admin الإثنين مارس 29, 2010 10:51 pm

كلامك صح وبصراحه الدكتور حسني وحشني اوي دا كان راجل زي العسل و بيعرف يشرح تمام وكان عارف ظروفنا و بيشطب من المنهج كتير بس الدكتور عبد الناصر مش عارف اقولك ايه ربنا يستر بجد انا هبقي موجود في علبه الدردشه دلوقتي ياريت تبقي تدخلي
Admin
Admin
الرئيس العام للمنتدى
الرئيس العام للمنتدى

رقم العضويه : 1
الابراج : الدلو

https://tegaraenglish.forumotion.com

ايه رأيكو في الدكاتره اللي بيدونا انا هقولكو رأيي انا Empty رد: ايه رأيكو في الدكاتره اللي بيدونا انا هقولكو رأيي انا

مُساهمة من طرف Baby Cat الثلاثاء مارس 30, 2010 12:07 am

كلامك فعلا بس الدكتور محمد يوسف ممتاز والله و انا عن نفسي بفهم قوي منه و الدكتور عبد الناصر ده غرييييييييب قوي و كلامه اغرب منه وبيغلط ف اهلنا كتير و مش عارفه احنا ليه ساكتين ؟بس الماده بتعاعته ضخمه و صعبه جدا و انا مش عارفه ازاي ده عاش 12 سنه ف امريكا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
و الدكتور عبد العظيم بقى ده انا حاسه اننا ف المدرسه لسه انه كل محاضره يدينا واجب و الدكتور صفاء ده بقى كوكب تاني دكتور طيب جدا و مفيش زيه بس انا مش بفهم منه خالص اما الدكتور عبد الفتاح فربنا يستر ويكمل معانا الترم ده و مش يموت مننا وانا نفسي اعرف ايه لازمة الماده دي معانا ف تجاره _القانون_ و الدكتور علي مسعود ده انا اصلا مش فاهمه ايه الماده بتاعته دي بتتكلم عن ايه و صوته كمان واطي جدااااااااااااااااااا و ضحكته اغرب ما يكون وشكرا Baby cat ايه رأيكو في الدكاتره اللي بيدونا انا هقولكو رأيي انا Icon_lol ايه رأيكو في الدكاتره اللي بيدونا انا هقولكو رأيي انا Icon_lol ايه رأيكو في الدكاتره اللي بيدونا انا هقولكو رأيي انا Icon_twisted ايه رأيكو في الدكاتره اللي بيدونا انا هقولكو رأيي انا Icon_king
Baby Cat
Baby Cat
مشرفه
مشرفه

رقم العضويه : 5
الابراج : السرطان
المزاج المزاج : Happy

ايه رأيكو في الدكاتره اللي بيدونا انا هقولكو رأيي انا Empty ايه رايكو في الدكاترة اللي بيدونا

مُساهمة من طرف TITANIC الخميس أبريل 01, 2010 12:59 pm

والله يا جماعة انا رايي انه المفروض ندي الدكاترة احترام اكتر من كده بكتييييييييييييييير لانه بجد ماينفعش اللي بيحصل ف المحاضرات واحنا شوفنا الترم الاول اللي اتعمل مع الدكتور صفاء وايه النتيجة ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟اظن انه كلكو عارفين ايه النتيجة ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟اقل حاجة عملها انه جاب امتحان مايتحلش فاحنا الفروض نحترمهم شوية الترم التاني عشان مصلحتنا مش اكتر اما رايي ف الدكاترة اللي بيدونا الترم التاني والله د علي
مسعود ده انسان زي العسل

TITANIC
عضو جديد
عضو جديد

رقم العضويه : 8
الابراج : الميزان

ايه رأيكو في الدكاتره اللي بيدونا انا هقولكو رأيي انا Empty مقووله من علي لسان الدكتور عبد الناصر

مُساهمة من طرف Admin الأحد أبريل 18, 2010 5:53 pm

واحد من اصحابي سأل الدكتور ازاي يجيب الامتياز في مادته وكان رده:لما انا يا معفنين لو امتحنت في مادتي مش هجيب امتياز انتو عاوزين تجيبوها ..........بردو دا رد يا جماعه
monkey monkey monkey
Admin
Admin
الرئيس العام للمنتدى
الرئيس العام للمنتدى

رقم العضويه : 1
الابراج : الدلو

https://tegaraenglish.forumotion.com

مُساهمة من طرف Baby Cat الإثنين أبريل 19, 2010 3:55 pm

كيفكم ؟؟؟؟؟؟؟ هود.عبد الناصر المفروض يدينا شوية امل اننا هنطلع حتى صافي من الماده دي بس بجد ربنا يستر الترم ده انا خايفه جداااااا من الترم ده اكتر من الأول المواد الترم ده صعبه جدااااااااااااااااا ايه رأيكو في الدكاتره اللي بيدونا انا هقولكو رأيي انا Kopfschuettel ايه رأيكو في الدكاتره اللي بيدونا انا هقولكو رأيي انا Kopfschuettel ايه رأيكو في الدكاتره اللي بيدونا انا هقولكو رأيي انا Kopfschuettel ايه رأيكو في الدكاتره اللي بيدونا انا هقولكو رأيي انا Icon_cry ايه رأيكو في الدكاتره اللي بيدونا انا هقولكو رأيي انا Icon_cry
Baby Cat
Baby Cat
مشرفه
مشرفه

رقم العضويه : 5
الابراج : السرطان
المزاج المزاج : Happy

ايه رأيكو في الدكاتره اللي بيدونا انا هقولكو رأيي انا Empty انا هقول رايئ بصراحه

مُساهمة من طرف ezz.elarab السبت مايو 29, 2010 12:57 am

بالنسبه للدكاتره نبدأ بالدكتور\صفاء الحقيقه طيب جدا انا كنت واخد موقف منه بس بعد ما اتكلمت معاه لقيته بجد شخصيه تستحق الاحترام
الدكتور\عبد العظيم دا باشا المنحيات عقليه اقتصاديه ومرح جدا ع فكره بس ربنا يستر وميجبش امتحان زى الترم الاول
الدكتور\على مسعود الحقيقه انا بحترم طريقته ف التدريس لان دى الطريقه الامثل الواحد مش لازم يتقيد بكتاب ومنهج لازم يبحث ويتعمق
الدكتور\عبد الفتاح ربنا يستر هو شكله طالع من محكمة الاخره باستئناف
الدكتور\عبد الناصر مع انه قاسى علينا ف المنهج الا ان الحق يقال فهو عقلية لا يستهان بها سياسى درجه اولى
الدكتور\محمد يوسف دا بقى الرايق اللى بيكره تجاره انجليزى واللى بيحاول يحسسنا ان مناهجنا ولا حاجه بالنسبه لعربى بس الراجل يشكر لانه ورانا اجمل بنات الدفعه اللى هو مبيسألش غيرهم
ودا رايئ
ezz.elarab
ezz.elarab
مشرف
مشرف

رقم العضويه : 13
الابراج : الاسد
المزاج المزاج : try to be happy

- مواضيع مماثلة